Nie opuściłam ani jednego odcinka , rewelacyjny ! Świetny aktorsko , scenariusz , fabuła wszystko to
się składa na jeden z lepszych polskich seriali :-)
Nie przesadzaj. Rewelacyjny to był serial GLINA z genialnym Radziwiłowiczem a kryminalni to nudziarstwo. Gratuluję gustu
Dziękuję , mój gust jest super ! Jak dla ciebie to dziadostwo to po co oglądałaś ? I przede wszystkim wchodzisz na to forum ?
Czego chcesz od Jej gustu. Ma świetny gust bo Kryminalni to najlepszy serial kryminalny.
Akurat Kryminalni byli lepsi od Gliny przynajmniej dla mnie widziałem kilka odcinków Gliny i właśnie Glina mnie wynudził a na Kryminalnych się zawsze dobrze bawiłem.
Zgadzam się każdy odcinek wart uwagi a w tle życie prywatne głównych bohaterów , pozdrawiam :-)
Zastanawiam się dlaczego jesteś taka złośliwa?? Strzelam, że masz nieudane życie łóżkowe i stąd bierze się Twój jad :) :) :) To,że oglądamy i lubimy "Kryminalnych" to nasza sprawa, a Tobie nic do tego i na pewno nie powód żeby być cynicznym i niemiłym. Pamiętaj, że uprzejmość przedłuża życie!
Cześć , nie ma co do niej pisać, do tej co nie lubi serialu , ma ograniczone poglądy , szkoda na nią czasu ,a my i tak będziemy oglądać ; kryminalnych " , życzę Ci miłych seansów i pozdrawiam :-)
Kobieto po co się tak denerwujesz, jest sens, przecież to tylko Kryminalni.Szkoda Twoich nerwow na takiego gniota jakim jest ten serial. Nie napinaj się tak bo Ci żylka pęknie
Kochana, ja zdenerwowana?? Absolutnie! Jedyne co jest napięte to (podejrzewam) że Twoje lędźwia...
Hihihihihihihihihihihi
Pozdrawiam
podkomisarz Basia Storosz
Oj koleżanko nie przesadzaj. Mówisz o dwóch zupełnie innych rzeczach Kryminalni to był serial Kryminalno- Obyczjowy, a Trudne Sprawy to typowy shit dokumentalny ,którego się nie da oglądać. A Kryminalnych można oglądać bez końca.
Zgadzam się z Tobą. Naprawdę świetny serial. Zresztą świadczy o tym fakt, że choć minęły już lata od jego premiery ludzie nadal chcą go oglądać.
A do Twojej wypowiedzi dorzuciłabym jeszcze muzykę. Czołówka jest fantastyczna. :)
Tak , zgadzam się muzyka w czołówce jest fenomenalna, piękna , bardzo lubię też muzykę z serialu " polskie drogi " Kurylewicza . A Kryminalni serial naprawdę wart uwagi ,pozdrawiam:-)
Więc oglądajmy! Tvn7 od poniedziałku do piątku 16:45 :) Jakie są Twoje ulubione odcinki, te które najmocniej zapadły Ci w pamięć?
Pozdrawiam również :)
Oglądajmy :-) Przerażający a zarazem wciągający był o grabarzu , które zakopywał kobiety żywcem i o wampirze z zagłębia. A twoje ?
Tryptyk śląski mi się podobał właśnie (czyli grabarz), odcinek (nie pamiętam tytułu) z tym jak wywozili kobiety niby do pracy za granicę, a one harowały w jakimś obozie i o tych samobójcach, co ten pisarz pomagał "przejść na drugą stronę" :)
Moje to trylogia o Grabarzu, Towar, Strażacy, i Reporterzy, no jeszcze klub
od Pętli cały drugi sezon :)
szczególnie finał Polowanie
3 sezon na Śpiocha i Powrót fenomenalne :)
4 sezon cały ale najbardziej odcinki o Grabarzu :) i finalny Apteka
5 sezon od pierwszego odcinka + 2 odcinki Dyptyku :) Basia pierwszy raz Marka pocałowała :)
6 sezon odcinki Maltańskie oraz finał
7 sezon tylko pierwszy odcinek
8 sezon od 95 odcinka do końca chociaż zakończenia nie daruję nigdy
Mnie nahbardzirj podobal sie odcinki
45 Zemsta
7 Strazacy
6 Smierc w akademiku
11Towar
13 Reporterzy
20 Miasteczko
ii inne nie chce mi sie wymienic wszystkich
Z śmiercią w akademiku się z tobą nie zgodzę. Dla mnie wtórny odcinek takie W11 zamiast śmierci w akademiku wstawiłbym Klub. Z resztą się zgadzam Towar Reporterzy Strażacy najlepsze odcinki sezonu 1 :)
Dyptyk Gdański też super :) ale to już sezon 5
no mi właśnie śmierć w akademiku się nie podobał taki wtórny jak W11 ale Okularnik bdb, jednak wolę klub ^^
Ja tak samo jak przyszla Sobota to Niania a potem Kryminalni rzadnego odcinka nie odpuscilem najlepsze byly sezony od 1 do 4 póznien byly juz slabsze odcinki.
Dokładnie , serial był super , mogliby nakręcić dalsze . Scenariusz był rewelacyjny , pogmatwane wątki. Są wszystkie sezony na tvn player :-)
Obejrzyj sobie coś z nowości , jest tyle świetnych seriali ; Czarnobyl. La casa de papel , Dark, Rojst, stranger things, Bates motel , Kruk szepty słychać po zmroku, najnowszy- Od nowa. Do tylko namiastka godna polecenia.